Този сайт използва бисквитки "cookies". С посещението му се съгласявате с това. Подробности

Безплатна замяна и връщане

Ние знаемче дрешките които предлагаме са изключително красиви и стилни. Знаем, че са направени от най-качественият памук и са с прекрасна изработка. Също така знаем, че топ марките ни като Ducky Beau и Vinrose не са познати в България. Затова ви даваме възможността и вие да се уверите във високото им качество без никакъв риск. Направете покупка от сайта на pesa.bg и ако дрешките не отговарят на очакванията ви, ние ще поемем транспорта обратно и ще ви върнем парите до 2 работни дни. Без никакви въпроси и забавяне.


 

Всеки клиент, закупил стока от pesa.bg има право да върне стоката без никакви обяснения в 14 дневен срок от получаването й, ако са спазени следните условия:


 

Моля прочетете внимателно и се свържете с нас, ако имате въпроси!


 

1. Запазен оригинален касов бон за стоката, който да бъде изпратен заедно с нея при връщането.

2. Запазен добър търговски вид - дрехата не е носена, прана, гладена, рязана или третирана по какъвто и да е начин.

3. Запазени всички етикети на стоката, както и опаковки на pesa.bg (ако е имало такива).

4. Ако състоянието, в което ни връщате продукта не отговаря на посочените условия, pesa.bg си запазва правото да ви го върне обратно, като транспортните разходи ще са за ваша сметка


 

При спазването на посочените по горе условия, всеки клиент, върнал стока, закупена от pesa.bg, може да поиска смяна на стоката, кредит към магазина за последващо пазаруване или пълно възстановяване на стойността на закупените продукти. 


 

Важно:


 

- Ако решите да върнете даден продукт, моля първо да ни уведомите, като ни изпратите съобщение с номера на вашата поръчка и причината за връщането

- Можете да попълните необходимите данни тук

- Не се приемат пратки, изпратени с наложен платеж

- Приемат се единствено пратки, изпратени със Спиди

- При неспазени условия на връщане, pesa.bg си запазва правото да не уважи искането на клиента

- Начислени суми за доставка (когато стойността на поръчката ви е била под 40лв. и не сте използвали безплатна доставка) не се възстановяват.


 

Как да съобщя, че желая да върна продукт?


 

1. Влез в профила си

2. Натисни „История на рекламациите“ и направи заявка за връщане на продукт

3. От падащото меню избери поръчката, от която искаш да върнеш даден продукт/и

4. Сложи отметка и избери количеството от всеки продукт, който желаеш да върнеш

5. Избери основание за връщането и тип на заявката за връщане.

6. Натисни бутона "заяви връщане"


 

 

Как да върна продукт/и?


 

1. Опаковай продуктите, които искаш да върнеш. Ако си получил продуктите в кутия на pesa.bg и желаеш да върнеш цялата поръчка, постави ги в кутията. Ако не връщаш всички продуктиможеш да ни ги изпратиш и в обикновен наилонов плик.

2. Не забравяй да поставиш в опаковката и касовата бележка. Без нея няма как да ти върнем парите.

3. Отиди до офис на Спиди и изпрати колета, използвайки метода „Спиди Поща“ до:


 

офис на Спиди гр. Дупница, ул. Страхил Войвода 16

за Песа ООД, тел 0888756932


 

Ако в населеното ти място няма офис на Спиди, може да заявиш куриер онлайн или по телефона.


 

Как ще си получа парите?


 

Сумата за върнатите продукти можеш да получиш по два начина:


 

1. Банков превод

Сумата за върнатите продукти ще ти бъде преведена, чрез банков трансфер в срок от 5 работни дни (считано от датата на приемане на продуктите от наш оператор).
За да направим банковият превод трябва да ни изпратиш твоите три имена и номер на банкова сметка. (банковата сметка трябва да бъде задължително на човека, на когото е издадена фактурата).

2. Ваучер за бъдеща покупка в сайта


     

     

    Как мога да разбера дали продуктите, които изпратих са получени в pesa.bg?


     

    Можеш да следиш статусът на твоята заявка за връщане на продукт в Твоят профил, в категория История на рекламациите, като срещу заявката за връщане натиснеш бутона „подробно“. На статус (админ) можеш да проследиш дали сме получили продуктите. Статуса преминава от „заявка за връщане“ през „продукта се очаква“ до „получен“. Ако статусът на твоята заявка е "получен" това значи, че сме получили колета и предстои да ти бъде възстановена сумата, която си заплатил за тези продукти.


     

    Какъв е срока, в който мога да се възползвам от безплатното връщане?


     

    Имаш на разположение 15 календарни дни, (считано от датата на получаване на поръчката), за да ни изпратиш заявка за връщане на продукт.
    След като си ни изпратил заявката за връщане на продукт, трябва да ни изпратиш колета с куриерска фирма Спиди. Колетът трябва да пристигне при нас в срок от 15 дни, считано от датата на изпращане на заявката за връщане на продукт. Колетите, които пристигнат по-късно, няма да бъдат приемани!