Този сайт използва бисквитки "cookies". С посещението му се съгласявате с това. Подробности

Често задавани въпроси

1. Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка. Регистрацията е направена за ваше улеснение. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и не е необходимо да вкарвате данните си при последващи поръчки. Регистрацията също така ви дава право да участвате в Програмата ни за лоялни клиенти.

 

2. Как да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн с регистрация или без регистрация в сайта ни, по телефона или чрез използване на чат клиента.


3. Да очаквам ли позвъняване по телефона за потвърждение на поръчката?
Не. При успешно направена поръчка ще получите имейл с информация за поръчката. За по-бърза обработка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт .
Наш консултант ще се свърже с Вас по телефона само ако е необходимо допълнително уточнение по поръчката.


4. Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона или в чат клиента?
За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите наименованието на продукта, който сте избрали и подходящия за Вас размер. 


5. С коя куриерска фирма се осъществява доставката?
За доставките до адрес използваме куриерска фирма Лео Експрес. Ако желаете, може да заявите доставка до офис на Спиди или Еконт, като цената на доставката няма да се повиши. Ако желаете да получите поръчката си до адрес чрез друга куриерска фирма, моля да се свържете с нас по телефона. Имайте предвид, че ще трябва да заплатите доставката по нормалните цени на посочената куриерска фирма, докато при използване на Спиди получавате отстъпка от стандартните им цени.


6. Каква е цената на доставката?
Експресна доставка до адрес във всяко населено място в страната – 2.99 лв. 
При поръчка над 39.90 лв. доставката до офис или адрес е безплатна.


7. Какви са сроковете за доставка?
Доставката се извършва да 1-2 дни от получаването на поръчката.  
Поръчки, получени до 16.00ч. в работни дни се обработват и изпращат същият ден и се доставят на следващия работен ден или според графика на Лео Експрес за някои населени места
Поръчки, получени в събота и неделя, се обработват и изпращат в понеделник и се доставят на следващия работен ден.
Поръчки, направени по време на официални празници, се обработват и изпращат в първия работен ден след празниците и се доставят съответно на следващият работен ден или според графика на Спиди за някои населени места.


8. Имате ли магазин, където мога да си закупя на място продуктите ви?
Pesa.bg е магазин, който предлага продуктите си само онлайн. Можете да пазарувате чрез интернет поръчки, телефонно обаждане или изпалзване на чат клиента. С цел Вашето улеснение, ние Ви даваме възможност при евентуално неудовлетворение от покупката, да върнете или замените продукта в 14 дневен срок. 


9. По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт? 
Възстановяването на заплатените суми става единствено по банков път. 


10. Възможно ли е разминаване в цвета на продукта, с този на снимката й в действителност? 
Снимките представят много точно цветовете на продуктите. Pesa.bg не носи отговорност за неточното възпроизвеждане на цветовете, дължащо се на индивидуални настройки и технически параметри на компютърните системи, които се използват за достъп до магазина. Допустимо е разминаване в рамките на 1-2 тона на цвета, дължащо се на различните произведени партиди. 


11. Мога ли да направя промени по поръчката си? 
След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично от наш представител. Именно за това промени по поръчката не са желателни. Но, ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с онлайн магазина възможно най-бързо.


12. Има ли конфиденциалност на информацията при регистрация? 
Всички данни при регистрация в сайта са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Уверяваме Ви, че информацията се използва с цел безпроблемно и качествено обслужване на потребителя